Friday 26 June 2009

wanita dan seorang wanita, dan kemudian..

Seorang wanita telah membuat aku terguris hati…
Dan kemudian
Seorang wanita memujuk hati ku agar bersabar dengan perhubungan..
Seorang wanita telah membuat aku menangis..
Dan kemudian
Seorang wanita akan membuatkan aku kembali tersenyum..
Seorang wanita telah membuat aku kecewa
Dan kemudian
Seorang wanita akan membuat ku sedar, yg dia mmg bkn untuk ku..
Seorang wanita telah menghancurkan harapan dan impian ku..
Dan kemudian
Seorang wanita sentiasa meniup semangat untuk ku terus kehadapan walau tanpa si dia..
Seorang wanita telah pergi meninggalkan diri ku dan bersama kebahagiaan yang lain
Dan tetapi
Seorang wanita masih tetap disisi ku dan sentiasa membuat aku gembira.
Walaupun hatinya bukan milik ku..

2 comments:

  1. guane nih.....bunyi plek jah...bila daftar ngaji...apapun gudluck k

    ReplyDelete
  2. sajo buat bunyi plek hahahaahah..29 jun aritu,..

    ReplyDelete